MV Agusta F4 RC: porno na dvou kolech!
- Publikovno: 4.4.2015
- Za?~Yazeno v:
- Autor:
Italský výrobce oficiálně představil model F4 RC. K prodeji bude pouze 250 kusů tohoto jedinečného stroje.
Limitovaný počet však zřejmě nebude jedinou bariérou, neboť i cenovka bude mimo finanční možnosti normálního smrtelníka. Jedná se v podstatě o závodní stroj, který je homologován pro silniční provoz. Takže věci jako světla, držák registrační značky, blinkry, ale i zadní stupačky pro spolujezdce tu najdete také.
Vzhledem k ceně bychom očekávali elektronické odpružení, ovšem to neznamená, že by tlumení bylo nekvalitní. Obzvlášť, jedná-li se o výrobce Öhlins a jejich výrobek NIX30 s hydraulickým nastavením komprese na levé straně a s nastavením odskoku na straně pravé. Vzadu je pak znovu švédské péro TTX 36 rovněž s ručním nastavením komprese a to vše skvěle doplňuje tlumič řízení Öhlins. Nechybí ani osmistupňová kontrola trakce, závodní ABS s kontrolou zdvihání zadního kola, nebo elektronický quickshifter.
Ráfky jsou z lehké slitiny a byly vyrobeny výhradně pro tento model. Dokonce i baterie, lehká lithiová, je speciálně navržena pro tento kus. RC dostalo také rychlořazení a mimo to pak očekávejte Termignoni výfukový systém z titanu a uhlíkových vláken. Tento doplňkový díl je součástí racing sady, která z vašeho stroje udělá hotovou raketu na dvou kolech.
Závodní sada obsahuje mimo výfuku, novou řídící jednotku, zadní krytku spolujezdcova sedla z karbonu, rychlouzavíratelné víčko nádrže a eloxované krytky děr po odstranění zpětných zrcátek. Hmotnost stroje pak klesne o dalších 6 kilogramů, což společně s ušetřenými sedmi kilogramy již v základu oproti předchozímu modelu F4 RR, dělá dohromady skvělých 13 kilogramů. Konečná hmotnost tak může být 177 kilo suché váhy.
Technické údaje
Motor: DOHC čtyřtaktní kapalinou chlazený čtyřválec, 16 ventilů. Elektronické vstřikování. Systém řízení motoru MVICS. Vrtání a zdvih 79 x 50,9 mm, zdvihový objem 998 ccm, kompresní poměr 13,4:1. Největší výkon 158 kW (212 koní) při 13 600 1/min, maximální otáčky 13 700 1/min., největší točivý moment 115 N.m při 9300 1/min. Nejvyšší rychlost 297,6 km/h. U omezené verze je největší výkon 73 kW (100 koní) při 9000 1/min, max. otáčky 10 500 1/min., největší točivý moment 85 N.m při 6 000 1/min. Nejvyšší rychlost 249 km/h.
Pohoné ústrojí: sekundární převod řetězem, mechanicky ovládaná spojka v olejové lázni, šestistupňová převodovka.
Podvozek: páteřový rám z oceli a hliníku, přední vidlice USD Öhlins NIX30 o průměru 43mm, zdvih 124 mm, zadní odpružení Öhlins TTX36 s nastavitelným předpětím, zdvih 120 mm. Přední brzda Brembo GP dvoukotoučová čtyřpístková 320 mm, zadní brzda Nissin kotoučová jednopístková 210 mm. Kola hliníková 17", pneumatika vpředu 120/70 ZR 17 a vzadu 200/55 ZR 17, Celková délka 2115 mm, šířka 750 mm, rozvor 1430 mm, výška sedla nad zemí 830 mm, suchá hmotnost 175/183 kg, objem palivové nádrže 17 litrů. ABS systém Bosch 9 Plus s režimem Race a RLM. Tlumič řízení Öhlins lineární teleskopický. Nastavitelné stupačky jezdce.
Cena: 46 000 USD
- Přidat komentář +
- Publikováno: 4.4.2015
- Zařazeno v:
- Autor:
Nejnovější články
Další z rubriky
- 21.11. - Vespa GTS 310: s nejvýkonnějším motorem
- 18.11. - MV Agusta F3 Competizione: limitovaná edice
- 15.11. - KTM 1390 Super Duke GT: nejsilnější cestovní motocykl
- 13.11. - CFMOTO 675NK: s jistotou do zatáček
- 6.11. - Aprilia Tuono 457: nekapotovaná zábava
- 23.10. - Dunlop SportSmart mk4: hypersportovní pneumatiky