Otevřená zpověď Erika Buella
- Publikovno: 25.4.2015
- Za?~Yazeno v:
- Autor:
Po nedávném krachu firmy EBR se na veřejnost dostalo vyjádření adresované všem fanouškům značky. Erik to nehodlá zabalit a naznačuje plány do budoucna.
Na sociální síti Facebook píše Erik Buell, že je potřeba se momentálně dostat zpět na trať a dívat se dopředu. „Spolehněte se na mé veškeré úsilí, že naleznu nový způsob, jak se dostat zpět do hry. Prioritou bude investice, která bude prvotně podporovat dealery a zákazníky.“ Zhruba tedy to, co většina lidí předpokládala, že byl největší problém a důvod krachu stávající značky EBR.
Velké plány, které byly firmou od začátku svého založení prezentovány veřejnosti s neskrývanou hrdostí a poznamenejme i úspěchy, na závodních kolbištích, které se později dostavily, nemohou sami o sobě zajistit dostatečný servis pro obyčejného zákazníka, který si hodlá pořídit závoďák a má v plánu jej servisovat. I když u ceny motocyklu přesahující půl milionu korun je těžké se bavit o obyčejném zákazníkovi. V každém případě, šlo o nepříliš dobře zajištěnou dealerskou síť a zázemí pro zákazníky.
„Děkuji všem za emaily, za podporu na veřejných sítích a jakýkoli výraz uznání, který jste projevili. Od chvíle kdy společnost Erik Buell Racing ukončila svůj provoz, jsem obdržel nespočet projevů podpory. Momentálně já i mí blízcí prožíváme těžké chvíle a vaše podpora pro nás v těchto dnech hrozně znamená. A to jak pro mě tak pro tým EBR, který odvedl v posledních letech úžasnou a tvrdou práci. Byla to neuvěřitelná jízda, mám pocit, že šlo o nejdelší kvalifikační úsek v historii. A pak, když už jsme věděli, že jsme schopni dosáhnout rekordu, jsme to zahodily v poslední zatáčce.“ Jak uvádí Erik, je čas se tedy dostat zpět do sedla a dívat se dopředu.
EBR se prostřednictvím Erika dále vyjádřilo, že se snažili dělat příliš mnoho věcí a očekávali úspěch ve všem a to okamžitě. Finanční prostředky ubývaly, až došlo na nejhorší. To však nesnižuje úspěchy, neboť Erik pozvedl sportování amerických strojů na lepší úroveň. Jejich 1190RS, 1190 RX a 1190 SX se ukázali jako konkurenceschopné. Zatímco nová spolupráce s MotoCorp a jejich značkou Hero dovolila Erikovy nakouknout do velkosériové výroby. Motocykly jako Hero HX 250 R, Leap, SimplEcity, iON a mnoho dalších, které jsou ve fázi konceptu naučily Erika novým věcem a ponesou i jeho rukopis.
„Děkujeme všem za podporu, zůstaňte i dále naladěni. Nedokáži předpovídat budoucnost, ale věřím, že to nejlepší ještě přijde.“ uzavírá svoji zpověď Erik Buell.
- Přidat komentář +
- Publikováno: 25.4.2015
- Zařazeno v:
- Autor:
Nejnovější články
- včera - WorldSBK se vrací do Mostu! Na co se mohou fanoušci letos těšit?
- 16.4. - Na Masarykův okruh najely frézy, začala klíčová fáze rekonstrukce
- 16.4. - Piaggio Medley 200: v nových barvách a se silnějším motorem
- 15.4. - Případ Vinales: Drama tlaku v pneumatikách - další díl
- 14.4. - Další těžké zranění Jorge Martina
- 14.4. - Yamaha Tour 2025: otestujte motocykly značky Yamaha
Další z rubriky
- 16.4. - Piaggio Medley 200: v nových barvách a se silnějším motorem
- 11.4. - BMW R 1300 R: svalnatý roadster
- 9.4. - Ducati Desmo450 MX: s desmodromickým rozvodem
- 31.3. - BMW R 12 G/S 2025: syrová zábava v terénu
- 28.3. - Mio MiVue MP30 GPS: motokamera na přilbu s magnetickým senzorem
- 26.3. - Piaggio Beverly 310: svižný městský skútr