Suzuki GSX S 1000 F 2015: kapotovaná střela

Koncept původního GSX byl vysoce výkonný sportovní motocykl, jehož výkon jde nahoru v celém rozsahu otáček, je hbitý a mimořádně obratný.

Myslím, že naprosto stejně by se dala charakterizovat i novinka GSX S 1000 F nebo její odstrojená sestra Suzuki GSX S 1000, jejíž fotogalerii najdete zde. Mimochodem to „S“ v označení motocyklu znamená Street Sport. Obě dvě novinky mají stejný motor, liší se hlavně pouze tím, zda-li je kapotovaná či nikoliv a také najdete na eFku jiný přední světlomet, větrný štítek a pro pohodlnější cestování vyšší řídítka.

Novinka byla vyvinuta pro zkušené, sportovně založené jezdce, kterým poskytne mnoho zábavy během jízdy. Motor i podvozek jsou nastaveny tak, aby jste si užili zatáčky, zrychlení a bez problémů ustáli prudké brzdění. Řadový čtyřválec o zdvihovém objemu 999 ccm si převzali od supersportu GSX-R 1000, který se vyráběl v letech 2005 - 2008 a patřil v té době mezi nejlepší motory, které v litrových supersportech byly. Oproti eRku však sedíte na eSku ve vzpřímenější poloze a tak je jízda o poznání příjemnější. Zalehnout na nádrž můžete v podstatě kdykoliv budete chtít.

Pro GSX S 1000 a S 1000 F byl vyvinut zcela nový rám z hliníku, tak aby byla jeho hmotnost co nejnižší. Výrobce uvádí, že tenhle rám zvládne všechny povrchy, které na cestách potkáte, od prašných cest až po kočičí hlavy. No, to asi kluci japonský nejeli po D1. Standardním vybavením je multifunkční LCD displej, pomocný brzdný systém ABS a tři režimy kontroly trakce nebo ji můžete zcela vypnout.

Vzhled motocyklu byl inspirován krčícím se zvířetem, připraveným na lov. Agresivita z motocyklu čiší už při pohledu na LED světlomety. Celkový dojem ještě doplňuje laděný výfuk a zážitek z jízdy je téměř dokonalý. Motocykl bude k dostání ve třech barevných provedení, modrá metalíza, matná šedá a červenočerná.

Technické údaje

Motor: kapalinou chlazený řadový čtyřválec se čtyřmi ventily na válec, DOHC. Vrtání a zdvih 73,4 x 59 mm, zdvihový objem 999 ccm, kompresní poměr 12,9:1. Elektronické vstřikování, tlakové oběžné mazání a elektrické spouštění.

Pohonné ústrojí: Primární převod ozubenými koly, sekundární převod řetězem, mechanicky ovládaná vícelamelová anti-hopingová spojka v olejové lázni, šestistupňová převodovka.

Podvozek: hliníkový rám Deltabox, plně nastavitelná přední obrácená teleskopická vidlice KYB typu upside-down, zdvih 120 mm. Zadní kyvná vidlice s centrální pružící a tlumící jednotkou. Brzdy kotoučové Brembo, vpředu dvojitá čtyřpístková o průměru 310 mm, vzadu jednoduchá s jednopístkovým třmenem, ABS. Kola hliníková litá. Pneumatiky 120/70 ZR17 vpředu a 190/50 ZR17 vzadu. Výška sedla nad zemí 815 mm, světlá výška 140 mm. Objem palivové nádrže 17 litrů.

Suzuki GSX S 1000 F 2015 2015 Suzuki GSX S 1000 F02Suzuki GSX S 1000 F 2015 2015 Suzuki GSX S 1000 F03Suzuki GSX S 1000 F 2015 2015 Suzuki GSX S 1000 F04Suzuki GSX S 1000 F 2015 2015 Suzuki GSX S 1000 F05Suzuki GSX S 1000 F 2015 2015 Suzuki GSX S 1000 F07Suzuki GSX S 1000 F 2015 2015 Suzuki GSX S 1000 F10Suzuki GSX S 1000 F 2015 2015 Suzuki GSX S 1000 F11Suzuki GSX S 1000 F 2015 2015 Suzuki GSX S 1000 F12Suzuki GSX S 1000 F 2015 2015 Suzuki GSX S 1000 F13Suzuki GSX S 1000 F 2015 2015 Suzuki GSX S 1000 F09Suzuki GSX S 1000 F 2015 2015 Suzuki GSX S 1000 F08Suzuki GSX S 1000 F 2015 2015 Suzuki GSX S 1000 F01



Login Přihlásit Registrace ›

 
Reklama